רחוק יותר, קטלני ומתוחכם יותר • הטיל החדש של רפאל

    יעקב גפן 1 Comment on רחוק יותר, קטלני ומתוחכם יותר • הטיל החדש של רפאל

    חברת רפאל פיתוח מערכות לחימה, חשפה היום את טיל 'הספייק החדש', הניתן לשיגור ממרחק רב, ומסוגל לפגוע במגוון מטרות רחב יותר, עם ראש קרבי חדש ומתקדם

    שיגור טיל טקטי. אילוסטרציה צילום: רפא"ל - מערכות לחימה מתקדמות
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדור הבא של טילי הנ"ט: חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות, חושפת טיל חדש ממשפחת הטילים נגד טנקים שלה, "ספייק", הטיל יוצג במסגרת התערוכה הביטחונית הבינלאומית MSPO שתתקיים השבוע בעיר קילצ'ה שבפולין: הודעת החברה היום (ראשון) כי מדובר בטיל ספייק ER- 2 אשר נחשב לטיל מדור 5.

    את הטיל ניתן לשגר ממרחק של 10 ק"מ ממשגר קרקע ומטווח של 16 ק"מ משיגור מכלי טיס.  בטיל הוכנסו שיפורים וחידושים לעומת טילי הספייק הקודמים אומרים היום ברפאל.

    טיל הספייק ER-2: טיל נ"ט, אלקטרו אופטי, שקטי, מדוייק ורב תכליתי, את הטיל ניתן לשגר מכל המשגרים הקיימיים במשפחת טילי הספייק. בחברת רפאל מסבירים, כי טיל בעל חדירות גבוהה למגוון רחב של מטרות, בזכות ראש הקרב המתקדם שלו.  נראה כי הספייק ממזמן לא רק טיל נגד טנקים, אלה מסוגל לפגוע במגוון רחב יותר של איומים וממגוון רחב של פלטפורמות שיגור.

    אחד החידושים של הטיל הנוכחי, כי בניגוד לטילים אחרים אשר התקשורת עימם מתבססים על סיב אופטי, בטיל החדש ישנו ערוץ תקשורת המבוסס על תדר רדיו אלחוטי.

    החידוש בתדר הרדיו, מאפשר את מקסום היכולות האנרגטיות של הטיל תוך הגדלת טווחי המעוף שלו, כך אומרים בחברת רפאל.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות